Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Objednávku 431 949 776 byla vrácena přímo u dopravce. Nebyla ani převzata a DPD ji vrátilo zpět alze. Jde o částku cca 62 000 Kč. Je to již přes 28 dní a platbu stále nemáme zpět.
Objednávka 431 949 776 Jednokolka INMOTION V11
Ihned vrátit platbu zpět na účet + kompenzaci. Zadržované peníze bych použil na nákup zboží a následný prodej. To nemohu, protože je alza zadržuje a mám ušlí zisk.
|
Tweet |
Spotřebitel má dle § 1829 odst. 1 písm. a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení u prodávajícího uplatnil. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů může však odstoupit od smlouvy ještě před převzetím zboží. Jedná se o bod 40 preambule směrnice č. 2011/83/EU o právech spotřebitelů. V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
se zákazníkem bylo již vše vyřešeno, vystaven dobropis, peníze vráceny a poskytnuta kompenzace.
Děkuji, Dita, péče o zákazníky
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení informace a případné uzavření případu.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: nebýt D-testu, tak se stále případ vleče. Vyřešeno čestným prohlášením o neobdržení zásilky a následně přišla platba zpět.