Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#48043Nevrácení platby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2021, před 4 lety

Lukáš Hájek

Znění stížnosti

Objednávku 431 949 776 byla vrácena přímo u dopravce. Nebyla ani převzata a DPD ji vrátilo zpět alze. Jde o částku cca 62 000 Kč. Je to již přes 28 dní a platbu stále nemáme zpět.


Produkt

Objednávka 431 949 776 Jednokolka INMOTION V11


Požadované řešení

Ihned vrátit platbu zpět na účet + kompenzaci. Zadržované peníze bych použil na nákup zboží a následný prodej. To nemohu, protože je alza zadržuje a mám ušlí zisk.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2021 15:35, před 4 lety

Spotřebitel má dle § 1829 odst. 1 písm. a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení u prodávajícího uplatnil. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů může však odstoupit od smlouvy ještě před převzetím zboží. Jedná se o bod 40 preambule směrnice č. 2011/83/EU o právech spotřebitelů. V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2021 17:34, před 4 lety

Dobrý den,

se zákazníkem bylo již vše vyřešeno, vystaven dobropis, peníze vráceny a poskytnuta kompenzace.

Děkuji, Dita, péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2021 09:53, před 4 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení informace a případné uzavření případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2021 20:49, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.3.2021 20:52, před 4 lety


Lukáš Hájek

Hodnocení:

Komentář: nebýt D-testu, tak se stále případ vleče. Vyřešeno čestným prohlášením o neobdržení zásilky a následně přišla platba zpět.