Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer,
22.7 jsem si z obchodu Joha sport objednal zboží, čekal jsem na něj téměř 2 měsíce, než mi napsali, že zboží je nedostupné. Čekal bych, že mi peníze, které jsem jim poslal na účet pošlou ihned zpět, ale nestalo se tak a musel jsem si o ně požádat. Nicméně 30.9 mi společnost napsala, že mi částku navrátí do 7 dnů, nicméně mi stále nic nepřišlo.
Chtěl bych co nejrychleji navrátit částku na svůj účet, která činí 866,00 Kč. Děkuji.
|
Tweet |
Došlo-li ke zrušení kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit spotřebiteli zaplacené finanční prostředky v dohodnuté lhůtě. Nesplněním této povinnosti se ocitá v prodlení a spotřebitel může kromě kupní ceny požadovat i úroky z prodlení.
V krajním případě může spotřebitel zaslat společnosti tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudní řádu, ve které ji stanoví dodatečnou lhůtu ke splnění (min. 7 dnů) s upozorněním, že v případě jejího marného uplynutí se obrátí na soud s návrhem na vydání platebního rozkazu.
Společnost JOHASPORT s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.