Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#48052Zpoplatnění služby, která mi byla nabídnuta zdarma.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 minut 13 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2021, před 4 lety

Danuše Olmová

Znění stížnosti

Jsem u Vaší společnosti více než 20 let. Minulý rok mi na pobočce byla vzhledem k vyšším platbám nabídnuta služba TV zdarma. Již v další FA však byla zpoplatněna.Musela jsem 2x navštívit osobně pobočku, aby platbu zrušili. K mému překvapení však platbu pouze převedli na druhou fakt. adresu. Více jak půl roku se Vaše firma obohacovala bez mého souhlasu. Dnes jsem službu zrušila. Žádám o kompenzaci a to nejen vrácení peněz. Nechám na Vás, jak se k tomu postavíte.


Produkt

TV tmobil


Požadované řešení

Vrácení veškerých peněz za celou dobu provozu této služby + např. slevu na tarif.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2021 16:30, před 4 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.