Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem u Vaší společnosti více než 20 let. Minulý rok mi na pobočce byla vzhledem k vyšším platbám nabídnuta služba TV zdarma. Již v další FA však byla zpoplatněna.Musela jsem 2x navštívit osobně pobočku, aby platbu zrušili. K mému překvapení však platbu pouze převedli na druhou fakt. adresu. Více jak půl roku se Vaše firma obohacovala bez mého souhlasu. Dnes jsem službu zrušila. Žádám o kompenzaci a to nejen vrácení peněz. Nechám na Vás, jak se k tomu postavíte.
TV tmobil
Vrácení veškerých peněz za celou dobu provozu této služby + např. slevu na tarif.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.