Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48054Odebrání průkazu ISIC průvodčím

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 hodin 31 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2021, před 4 lety

Renata Vilímová

Znění stížnosti

Dne 27.1.2021 v 19:28 ve vlaku č. 1154 ČD byl synovi, který
je studentem gymnázia v Pardubicích, odebrán průvodčím průkaz ISIC, vydaný tímto gymnáziem. Platnost tohoto průkazu byla do konce roku 2020. Z důvodu distanční výuky neměl možnost si ho nechat prodloužit. Měl koupenou jízdenku se slevou, vzhledem k tomuto průkazu. S tím, že doplatil plné jízdné samozřejmě souhlasíme neboť neměl kartu prodlouženou. Byli jsme ale informování, že tento průkaz byl odebrán neoprávněně. Prosíme tedy o vrácení karty v co nejbližším možném termínu. Děkuji Vilímová /matka/


Požadované řešení

okamžité vrácení ISIC průkazu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2021 07:39, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.