Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.1.2021 v 19:28 ve vlaku č. 1154 ČD byl synovi, který
je studentem gymnázia v Pardubicích, odebrán průvodčím průkaz ISIC, vydaný tímto gymnáziem. Platnost tohoto průkazu byla do konce roku 2020. Z důvodu distanční výuky neměl možnost si ho nechat prodloužit. Měl koupenou jízdenku se slevou, vzhledem k tomuto průkazu. S tím, že doplatil plné jízdné samozřejmě souhlasíme neboť neměl kartu prodlouženou. Byli jsme ale informování, že tento průkaz byl odebrán neoprávněně. Prosíme tedy o vrácení karty v co nejbližším možném termínu. Děkuji Vilímová /matka/
okamžité vrácení ISIC průkazu
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.