Společnost


APSOLUTION CZ GROUP s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48056Nedodaný český návod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2021, před 4 lety

Vladimír Kisvetr

Znění stížnosti

K hodinkám Lorus RW637AX9 s kombinovaným číselníkem byl dodán český návod na analogové náramkové hodinky s mechanickou datumovkou. Jak nastavit digitální část hodinek jsem se nedozvěděl. Po zaslání hodnocení firmy na server Heureka.cz reagovala paní B. Č. z podpory prodeje a nabídla kompenzaci 200,- Kč, pokud hodnocení stáhnu a sdělila, že posílají návody které jim zaslal dodavatel. Když jsem jí sdělil, že jako prodejce jsou odpovědni za zaslání správného návodu v českém jazyce, přestala dále komunikovat. Českého návodu pro nastavení digitální části hodinek jsem se nedočkal.
Vladimír Kisvetr


Produkt

Lorus RW637AX9


Požadované řešení

Požaduji zaslání návodu na tento typ hodinek v češtině.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2021 07:37, před 4 lety

Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

Nebude-li možné spor urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 10:55, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.