Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#48057Martyrium koloběžka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2021, před 4 lety

Petr Kupčák

Znění stížnosti

Objednaná a zaplacená koloběžka za 9999 Kč po urgenci přišla po 18 dnech. Hned jsme zjistili, že je nekvalitní a rozpadá se. Poslali jsme ji zpět v původní krabici Českou poštou. Po týdnu od poslání jsme telefonicky i mailem zjišťovali, zda jim přišla zpět. Za několik dnů odepsali, že nám nepošlou celou zaplacenou cenu. Chtějí nám ztrhnout 500 Kč za poškozenou krabici. 14 dní po odeslání zboží zpět nemáme na účtu žádné vrácené peníze za zboží. Obrátíme se tedy na ČOI.


Produkt

Elektrokolobežka


Požadované řešení

Vrácení celé zaplacené ceny za vrácenou koloběžku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2021 07:02, před 4 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jestliže spotřebiteli plyne právo na odstoupení od kupní smlouvy, spotřebitel je povinen při odstoupení vrátit zboží ve stejném stavu, včetně originálního obalu. Pokud spotřebitel obal částečně znehodnotil při nakládaní s ním, tak je prodejce i tak povinen zboží přijmout a vrátit spotřebiteli peníze, avšak má právo strhnout si částku přiměřenou porušené krabici.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2021 10:05, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.