Počet nahlášených stížností: | 36 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamuji již podruhé vyúčtování energie,hradím 300,-Kč měsíčně v Havířově a žiju v Praze,vzhledem k lonˇskému vyúčtování a pochybnosti o stavu elektroměru jsem letos v létě nechala vyměnit elektr.skřínˇ a elektřinu jsem vypnula,včetně lednice i modemu,opět mi přišla faktura s přeplatkem necelých 400,-Kč a než přejdu k novému dodavateli chci obě dvě roční období vyreklamovat,do té doby bylo vše vpořádku,na adresu jsem se přistěhovala v r.2015 a spotřeba energie byla vyšší,bez nedoplatku včetně plynu u stejné společnosti zálohy 300,-Kč plně pokryli spotřebu
opětovné vyúčtování s kontrolou elektroměru
|
Tweet |
Pokud by bylo vyúčtování chybné, je nutné jej reklamovat (vzorový formulář je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3289/reklamace-vyuctovani-elektriny-ci-plynu). Nebude-li spotřebitelce vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.