Společnost


Jana Rolínková

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4806Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2014, před 10 lety

Marta Jará

Znění stížnosti

Na internetovém obchodu jsem si objednala 9.10. plynový kotel(p.k). Následný den 10.10. jsem uhradila částku na účet obchodu.Dne 14.10. mi byl p.k. doručen firmou PPL.Při převzetí kartonu s p.k. jsem jej zkontrolovala, vše se zdálo být OK. I po vybalení p.k. jsem nezjistila žádné poškození.Montéra na montáž p.k. jsem měla objednaného na 22.10.Tento den montér po odmontování starého p.k., chtěl pokračovat v montáži nového p.k. Bohužel zjistil po odmontování dvou šroubků a vyjmutí víka deformace uvnitř p.k. (urvané plasty a uvolněná hadička). Při odmontování šroubků zavadil šroubovákem o kus barvy, která se od kotle odlepila. Udělala jsem fotografie a odeslala obchodu reklamaci. Tentýž den jsem tam volala, zda fotografie obdrželi a jak se to bude řešit. Paní jsem řekla že p.k. nechci, že jim ho odešlu. Paní si nevěděla rady, že tam šéf není a ať p.k. neodesílám s tím že mu vše předá. P. Rolinek mi opravdu zavolal a řekl, že mu to výrobce neuzná a pojišťovna také neproplatí. Že za to může přepravce(PPL).23.10. mi napsali z PPL ať udělám další fotografie a odešlu jim je.Dne 24.10. mi volala paní z PPL, vyplnili jsme reklamační protokol, s tím že mi bude předán řidičem, který u mne 27.10. vyzvedne již reklamovaný p.k.31.10. mi odepsal p.Rolinek, že firma PPL reklamaci zamítla a že i on ji musí zamítnout. Cituji ,,Dle informace z rána, kterou nám předalo PPL –REKLAMACI ZAMÍTAJÍ z důvodů mechanického poškození a dlouhé doby reklamace od doručení zásilky – tzn. již nemohou nést odpovědnost za pohyb zásilky, když je již pod Vaším dohledem delší dobu – přes týden.
Z naší strany je bohužel nutné také reklamaci zamítnout, jelikož zásilka je mechanicky poškozená, převzala jste ji bez výhrad, a mechanické poškození jste nahlásila s odstupem času po týdnu.
Proto jsme nuceni Vaši reklamaci zamítnou, a zásilka Vám bude dodána zpět na Vaši adresu.
Momentálně si chci najít soudního znalce, který posoudí zda k takovému poškození mohlo/či nemohlo dojít mou manipulací( výnosem do schodů a přesunem v místnosti). Jde opravdu o urvání silných plastů, ke kterému muselo dojí pádem z velké výšky a na paletě neboť karton nebyl poškozen.


Produkt

Protherm Gepard MTV 24


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2014 09:16, před 10 lety

Za dodání bezvadného zboží odpovídá prodávající. Pokud tedy spotřebitelce nebylo dodáno bezvadné zboží, jedná o tzv. nesplněnou jakost při převzetí dle § 2161 ve spojení s 2169 občanského zákoníku.

Před námitkami prodávajícího ohledně toho, že poškození nezpůsobil on, spotřebitele chrání ustanovení § 2161 odst. 2 občanského zákoníku. Pokud spotřebitel oznámí poškození nebo jakoukoliv vadu do šesti měsíců od převzetí zboží, má se za to, že věc byla vadná či poškozená již v okamžiku převzetí, ledaže se prodávajícímu podaří prokázat opak. Za důkaz opaku nelze považovat potvrzení přepravce o tom, že zásilka byla předána v pořádku. Takovýto doklad má při současné praxi v naprosté většině případů maximálně charakter potvrzení neporušenosti vnějšího obalu zásilky, což k prokázání toho, že zboží bylo předáno v pořádku, nedostačuje.

Jedná se o klasické reklamační řízení, na jehož vyřízení ma prodávající nejzazší lhůtu 30 dnů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2014 14:00, před 10 lety

Prodávající nám ke stížnosti uvedla následující:

Dobrý den,
jestli se jedná o stížnost od paní Marty Jaré, tak jsem již se zákaznicí vyřešili snad k její spokojenosti, ikdyž došlo k pochybení z její strany, že si zboží nepřevzala dle instrukcí, které jí byly zaslány v den expedice, a reklamovala mechanické poškození po 10 dnech od převzetí. Domluvili jsme se v rámci dobrých vztahů na kompenzaci a peníze má zákaznice již na účtě, tedy je již vyřešeno.

S přáním pěkného dne
Rolínková

V této souvislosti žádáme spotřebitelku o potvrzení uvedeného řešení a případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 14:14, před 10 lety

Vzhledem k nereakci spotřebitelky považujeme stížnost za uzavřenou s dosažením dohody na základě tvrzení prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.