Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Chtěl jsem inzerovat prodej 2 ks. mobilních telefonů, výrobce Samsung, J3 2016, ale každý jiný, jeden SM-J320FN (single SIM), druhý SM-J320F/DS (dual SIM), oba dva ve zlaté barvě. Po třetím smazání vždy předcházejícího inzerátu (bez upozornění na smazání, které jsem zjistil čistě náhodou) jsem poslal stížnost na podpora@bazos.cz. Poznamenávám, že kromě shodných prvních fotografií (a proč ne, kdyš ani Samsung sám by nerozeznal při pohledu ze strany displeje žádný rozdíl !) byly u obou inzerátů odlišné jak názvy, pak následné fotografie, tak i samotný text jakož i cena. Troufám si tvrdit, že malé dítě by poznalo, když nejsou takovéto inzeráty shodné.
Odpověď na stížnost jsem obdržel jedinou od pana D.R. z Bazose, v následujícím zjevně ledabylém a povrchním zhodnocení situace:
"pokud by to co jste napsal byla pravda tak by fotky byly jiné. A ve vašem případě vždy byla použita fotka jen jednoho telefonu. Což je trochu v rozporu s tím co píšete."
Po mém vyjádření nespokojenosti s výše uvedenou odpovědí mě byly všechny mé tři inzeráty z posledních čtyřech dnů kompletně smazány, a nyní - zřejmě jako pomsta - je mě znemožňováno vložit druhý inzerát, který mě byl původně smazán, i když jsem první foto změnil.
Požaduji zjednání nápravy a omluvu ze strany Basose.
|
Tweet |
Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.