Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Na www.bazos.cz inzeruji nejméně 12 let. Včera jste mi zablokovali mé telefonní číslo viz osobní údaj, smazali mých asi 20 inzerátů, zablokovali fotky.
A to bez jediného upozornění, bez poslání emailu, SMSky.
Celý den sem psal na info@bazos.cz a na podpora@bazos.cz, jediné co mi bylo odepsáno bez dalšího vysvětlení je, že sem měl inzerát o výkupu. Nevím, proč jste mě na to neupozornili a já bych upravil znění inzerátu. Ale vy jste mi smazali všechny inzeráty, zablokovali telefonní číslo. Navíc si myslím, že asi tři inzeráty byly ještě topovány, stálo mě to celkem dost peněz a vy mi všechny inzeráty vymažete? To si asi vážíte svých inzerentů.
Přiznávám, že jeden z 20 inzerátů mohl být zavádějící, kde sem poptával jeden z playstationů, ale poptával sem pro sebe, ne že bych jej chtěl přeprodávat.
Děkuju Vám
Škvor
Žádám o odblokování telefonního čísla
|
Tweet |
Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.
Ve veřejně dostupných obchodních podmínkách, které podnikatel při provozování webu využívá, není uvedeno oprávnění blokovat telefonní čísla. Jediná restriktivní opatření, která by v řešené věci přicházela v úvahu, jsou upravena v bodu č. 5 obchodních podmínek společnosti.
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek a na jakém smluvním ujednání či zákonném ustanovení zakládá svou pravomoc blokovat cizí telefonní číslo.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.