Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#4807Vložený čip při pultovém dělá ze zákazníka zloděje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2014, před 10 lety

Jiří Karásek

Znění stížnosti

Dne 31.10.2014 jsem v Tescu v Kralupech nad Vltavou zakoupil vepřovou krkovici v pultovém prodeji. K balíčku masa mi byl přibalen kontrolní čip, což jsem samozřejmě nevěděl. Veškerý nákup jsem vyložil a zaplatil. Po projetí kontrolní branou se ozvalo pípání, jako kdybych některé zboží nezaplatil a následně mě pracovnice Tesca podrobila kontrole. Samozřejmě všechno mnou srovnané zboží řádně přehrabala a poté vítězně ukázala na čip skrytý pod šítkem s cenou a zabalený s masem. Po celou dobu kontroly procházející lidé na mě nahlíželi jako na zloděje. Omluva za neoprávněně provedenou kontrolu ( nic jsem neukradnul )samozřejmě žádná. Nechápu, jaký smysl má vkládání čipů k nakupovanému zboží a následné šikanování zákazníka. Bude zřejmě lépe se nákupům v Tescu se při takovýchto praktichách vyhnout.


Požadované řešení

Žádné čipy již nevkládat a omluva. I když i ta postrádá smysl, protože v očích těch kteří mě při kontrole viděli zůstanu stejně jako potenciální zloděj.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2014 09:24, před 10 lety

Zákazník se podrobuje kontrole dobrovolně, pracovníci společnosti nemají žádné oprávnění k provedení kontroly nebo legitimaci. Dle trestního řádu lze osobní svobodu osoby, která byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, omezit, pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Toto omezení může provést kdokoli, avšak musí být ihned přivolána Policie a tato osoba ji musí být předána.

Společnost je oprávněna chránit tímto způsobem svůj majetek. Jedná se o ochranu vlastnického práva. Ovšem zaplacením přechází vlastnické právo na zákazníka a v tuto dobu by veškeré ochranné prvky měly být ze zboží odstraněny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 11:53, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.