Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Ve dnech 20.1.-27.1. 2021 měl být, dle letáku, v akci Vaječný sen (vaječný koňak). V prodejně Albert Supermarket v Jihlavě na Březinkách však v uvedené dny nebyl vůbec ke koupi(druh vaječný). Ovšem ve čtvrtek 28.1.2021 následující den po ukončení akce bylo zboží vystaveno ve 2 řadách. Opravdu děkuji za povedené AKCE. Upozornil jsem pokladní, ta mi dala za pravdu, že ho dovezli až ve středu večer.
Asi žádné, kde není vůle zboží pro akci naskladnit, mohu se obrátit na jiné řetězce.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.