Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den, v roce 2019 jsem si zalozila Profil Premium u seznamovaci agentury Be2 a Singles 50. Kdyz jsem zjistila, jake castky si tyto ( zrejme totozne agentury, dle stejne adresy podnikani) uctuji a strhavaji z meho uctu, napsala jsem na jimi uvedeny e-mail zakaznickyservis@be2.cz Zadost o vypoved smlouvy a zruseni meho clenstvi.
Jake bylo me prekvapeni, kdyz emailova adresa neexistovala. Napsala jsem tedy 2 zadosti na obe spol., zel c.faxu neexistuje. Poslala jsem 2 dopisy postou a dosud zadna reakce.
Naopak mi chodi na muj email upominky, cca na 3.500,- kc od obou spolecnosti. Vse jsem uz x krat zaplatila s tim, ze muj profil a jakekoliv clenstvi bude zruseno. Misto toho mi po zaplaceni prijde gratulace za prodlouzeni clenstvi. Zadam okamzite tuto spolecnost o ukonceni smluvniho pomeru. Pokud maji pocit, ze jim neco dluzim, castku uhradim jen v tom pripade, pokud se Be2 i Singles 50 zaruci, ze me jiz nebudou vice kontaktovat a zrusi komplet moje clenstvi. Za rok 2020 se jedna o castku cca 20tis. Kc
Dekuji moc za kladne vyrizeni me zadosti.
Kovalcikova Monika
Seznamovaci agentura Be2 a Singles50, 291, route d'Arlou-L-1150- Luxembourg, email:zakaznickyservis@be2.cz
Okamzite zruseni Premium clenstvi i celeho smluvniho vztahu a vymazani vsech mych osobnich udaju. Penize nepozaduji vratit presto, ze mi bylo uctovano i to, ze jsem zadost nepodala 14 dnu pred automat.prodlouzenim. Nechci uz jen o takove spolecnosti ani slyset.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.