Počet nahlášených stížností: | 231 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
14.12.2020 Objednaná zimní bunda v hodnotě 1490,-kč, částka odeslána bankou na č.u.firmy JUUM, platba potvrzena, ale nebyla potvrzena objednávka, tedy nemám č.objednávky, od té doby zboží nepřišlo a při dotazu proč nepřišlo mi bylo písemně sděleno, že si nemůžou ověřit zda nebylo už zboží odeslané a to z důvodu, že nemám č.objednávky. Velmi dobře vymyšleno. V emailové komunikaci jasný výsměch ze strany poskytovatele služeb.
Myslím, že 40 stížností jen v tomto roce by mělo stačit k právním krokům.
Majitel firmy stejně otevře jiný eshop, pod jiným jménem a bude dále okrádat a to i v době Corona. Najde se někdo, kdo si to nenechá líbit. Jestli ano,
pište na svobodathz@email.cz A oslaďme mu to! děkuji
Nákup zimní bundy
Vrácení peněz, ukončení tohoto zvrhlého e-shopu.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.