Společnost


OBI Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48076Nemožnost uplatnění poukázek na slevu v době COVID

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2021, před 4 lety

Marcela Horychová

Znění stížnosti

Přeji hezké páteční odpoledne a nedá mi to, abys se s Vámi nepodělila o špatnou zkušenost stran poukázek na slevu, které jsem průběžně v prosinci 2020 obdržela při nákupu v UNI HOBBY HODONÍN, Velkomoravská 21 - 4 ks.
Psáno, že lze poukázky uplatnit od 2. do 15. 1. 2021. Ale bohužel v tuto dobu byl zákaz prodeje, soukromník nejsem a na nákup přes eshop poukázku uplatnit nezle, tak nechápu, jak jsem měla postupovat.
Paní na informacích byla dosti nepříjemná a pouze mi sdělila, že je po limitu a mám smůlu!


Produkt

4 poukázky na slevu á Kč 100,-, tj. v celkové hodnotě Kč 400,--


Požadované řešení

Za normálních okolností chápu, že je dán termín, kdy lze uplatnit. Ale v případě nouzového stavu v době COVID měla být lhůt prodloužena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2021 12:28, před 4 lety

Je-li spotřebiteli vystaven poukaz, který však nelze z důvodu opatření vlády o uzavření některých provozoven čerpat, máme za to, že by měl podnikatel přistoupit k tomu, že buď bude možné tyto poukazy uplatnit i přes e-shop, anebo že bude prodloužena lhůta, v níž lze poukazy uplatnit. Na druhé straně je nutné vidět, že podnikatel při stanovování lhůty nemohl počítat s tím, že nebude umožněn prodej v kamenných provozovnách. Nelze tak patrně dospět k tomu, že se z jeho strany jednalo o připravený krok, který by byl nekalou obchodní praktikou. Nicméně, i když situaci podnikatel nezavinil, domníváme se, že by měl spotřebiteli umožnit čerpání slev skrze e-shop, není-li v současnosti jiná varianta nakupování dostupná.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 10:53, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.