Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#48079Nedodaní objednávky ke dveřím

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2021, před 4 lety

Filip Přibyl

Znění stížnosti

Dobry den,
chci timto vznest stiznost na dorucovani objednavky cislo viz nize. A dale na chovani kuryra.
Na strankach pisete Doruceni az k vasim dverim:

iTesco Online nákupy - Doručení až k vašim dveřím

Položky pečlivě kontrolujeme. Více než 13 000 produktů. Nakupte ještě dnes! Za stejné ceny jako v obchodech. Můžete vrátit cokoliv, co nechcete převzít. Doručíme jen to nejlepší. Čas doručení si vyberete. Nákup vyneseme ke dveřím. Kvalitní a čerstvé.

To se bohuzel v tomto pripade vubec nestalo!
Kuryr prinesl nakup pouze pred dum, jedna krabice byla roztrzena a nez jsme baleni prohledli, uz byl pryc!
Vnimam to jako podvod a nedodrzeni smluvnich podminek!
Pocitali jsme s vynosem nakupu az ke dverim, jinak bychom objednali jinde. Navic v komplatnim a neporusenem baleni.
Museli jsme cekat na pomoc souseda, ktery prinesl tasky, krabice byla netransportovatelna.

Ocekavam vraceni postovneho a Vase stanovisko.
S pozdravem,
Janku


Požadované řešení

Vyjádření a vrácení částky za dodání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2021 12:08, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2021 16:51, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.