Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Přidávám zprávu zaslanou CK.
Dobrý den,
dnes jsme se vrátili z Tunisu-Hotel Kheops.Tato dovolená byla to nejhorší,co jsme v Tunisu zažili.Nikdy jsme delegáte,či recepci neviděli více než 2x.Delegáta při příjezdu na schůzce a odletu a na recepci jsme si pouze vyzvedli a odevzdali klíče.Letos bylo vše jinak.Jeli jsme 3 dospělí+2 děti a 1 infant.
16.8.
při ubytování nám bylo vyhověno pokoji vedle sebe,ale již nebyla dodána postel pro dítě,spalo s náma na manželské posteli.
- pokoj neuklizen,velmi špinavé WC,nefunkční klima na pokoji č.360,všudy přítomná zaschlá bílá barva (zem,zrcadla,věšáky v koupelně i na wc...),ramínka na oblečení pod vrstvou prach,taktéž skříň,která neměla dveře.Nefunkční TV,telefon.V nouzovém úniku nastěhován nábytek z protějších pokojů na kterých probíhala rekonstrukce,prasklý akrylát ve vanách na obou pokojích,baterie od vodního kamene a plísní.Na záchod jsme chodili do sousedního pokoje,který jsme si uklidili.Prach ve skříních jsme si uklidili sami.
17.8.
-řešeno s delegátem,sepsány všechny nedostatky,do 20.8. se nic nezměnilo
18.8.
-rekonstrukce na protějších pokojích,prach,odpadky,válející se suť a nedopalky před dveřmi pokoje,pod dveřmi profukoval prach a stavební materiál.Po upozornění,že se na pokojích nacházejí malé děti,které odpočívaly poobědě a dopoledni na slunci,dělníci nereagovali a pracovali s vrtačkami,kladivy a ostatními věcmi dále.Děti byly neustále probouzeny,byly nevrlé a protivné,trpěly únavou a nedostatkem odpočinku,taktéž i my byli neustále rušeni neustálým vrtáním,boucháním a padajícím materiálem.Stížnost na recepci nevyslyšena.
19.8.
-po 2. stížnosti na recepci,že nikdo nevynáší odpadky z pokoje,wc je nepoužitelné,ve skříní leží hromada nepořádku,před pokojem se válí prach,kamení a nedopalky od cigaret po dělnících,je tam hluk,dorazil uklízeč v cca 19 hod.Vytřel pokoj a převlékl postel.Zaznamenali jsme poničený zámek od zamčeného kufru s doklady,,zámek byl navrtán vrtákem a zalomen.Zaslána SMS delegátovi ve 14:21.Domluvena schůzka na 20.8.
20.8.
-schůzka s delegátem,navržena výměna pokoje,která se uskutečnila,nebylo možno zajistit dva pokoje vedle sebe,tudíž byly přes chodbu.Zároveň v 11:50 žádáme společně s delegátem o doplnění postelí na recepci.
2. žádost ve 14 hod
3. žádost v 17 hod
4. žádost v 20 hod po večeři,kdy při upozornění recepčního mi bylo sděleno,že u něj jsem poprvé.
21:36 odeslána sms delegátovi,postele stále nedodány
22:00 dodány postele,pokoje neuzpůsobeny těmto přistýlkám,velmi špatná průchodnost,přistýlky zaprášené,špinavé,uklizeny vlastními silami
16.-19.8. Neuklizen pokoj,krvavý flek u bidetu,zřejmě po předchozí nájemnici(hrůza)
16.-21.8. Nevynesen koš,vynášeli jsme si jej večer sami
16.-23.8. 1x výměna osušek za pobyt,nedostatečný počet osušek a ručníků,hlášeno na recepci,1x doplněna 1 role toal. papíru na dva pokoje
16.-20.8. 1 přikrývka pro 3 osoby,hlášeno na recepci i delegátovi
17.-22.8. Nefunkční sprchy u tobogánů,zvratky po tuniském chlapci tam ležely dva dny
17.-22.8. Problémy s vyzvedáváním balené vody večer
16.-23.8. Nefunkční klima na pokoji 360 a 371,hlášeno na recepci
16.-23.8. Na chodbách otevřeny šachtice vedoucí klimatizaci,elektřinu,TV,telefon,na upozornění,že je to velmi nebezpečné,vzhledem k počtu dětí na hotelu nereagovali
Pláž neudržovaná.3 dny se tam válí dětská plena,navštěvují ji i lidé mimo hotel,bez náramků,nalezena injekční stříkačka,nádobka na rozehřívání drog,nedopalky,krabičky od cigaret,plastové kelímky.
Zaregistroval jsem muže s nádobou na odpadky,nesbírali,pouze prošli,zakouřili si zřejmě s ochrankou a šli dál.
Odpodkové koše na pláži nebyly,pouze za pláží u baru se jeden nacházel.
Za celou dobu pobytu se nám nepodařilo zjistit,kde se vydává odpolední svačinka,4x jsme se pokoušeli a nic jsme nezaregistrovali,strava byla formou plné penze s nápoji,ale zcela jistě né,jako all inclusive.
Dětský koutek,byl odpudivý,měli jsme strach tam nechat děti,tmavý,poničený a špinavý.Animátory jsme viděli pouze večer kolem 21 hod u baru,kde tančili,přes den nebyli k vidění.
Jídlo bylo ve větší míře studené,jednotvárné,zákusky,kterých bylo v dřívějších dovolených mnoho druhů,tak zde byl pouze jeden druh,taktéž ovoce,pouze meloun,nic víc.
Bylo by dobré pro možné budoucí klienty napsat i otevírací dobu tobogánu,ta je totiž pouze od 13:30 do 17:30,s čehož byly naše děti velmi zklamány.Jedna z kritérií,které jsme měli,byl tobogán,ale již jsme nebyli upozorněni na jeho zkrácenou otevírací dobu.
Tento hotel máte veden jako pro nenáročnou klientelu pod 3 hvězdičkami + ,ale rozhodně toto nesplňuje.V Tunisku jsme navštívili již víc hotelů pouze s 3 hvězdičkami a všechny byly co se týče ubytování,péče o hosty,úklidu a služeb na daleko vyšší úrovni.
Potvrďte prosím přijetí mé reklamace.V dalším emailu pošlu další foto a videa se zvukovým záznamem z hotelu.
Žádám Vás tímto o kompenzaci,za vzniklou situaci.
Dovolená v hotelu Kheops 3+ s all in
Finanční kompenzace.
|
Tweet |
Nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel zákazníka ujistil nebo které zákazník vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, pořadatel je povinen zajistit nápravu, pokud si nevyžádá neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu zákazník určil, mohl si zákazník zjednat nápravu sám a pořadatel by mu v takovém případě měl nahradit účelně vynaložené náklady.
Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji zákazník bez zbytečného odkladu, má zákazník dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Sleva se poskytuje v penězích. Nevytkl-li zákazník vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že zákazník své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala. Na vyřízení reklamace má pořadatel nejvýše 30 dnů. K reklamaci je nutné doložit fotografie nebo jiné důkazy prokazující spotřebitelova tvrzení.
Pořadatel dále odpovídá dle § 2552 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, spotřebiteli za splnění povinností ze smlouvy o zájezdu bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby. Při porušení povinnosti, za niž odpovídá, nahradí pořadatel zákazníkovi vedle škody na majetku také újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen. Při porušení povinnosti, za niž odpovídá, nahradí pořadatel zákazníkovi vedle škody na majetku také újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Společnost EXIM TOURS a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V takovém případě doporučujeme zastoupení advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.