Společnost


ExaSoft Holding a.s.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#48080Klamavé označení výrobku, dodání jiného výrobku než je v popisu položky e-shopu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2021, před 4 lety

Richard Šurek

Znění stížnosti

Na e-shopu jsem vybral položku : Klávesnice RF, Optická, CZ, 3, USB .
Obdržel jsem ovšem klávesnici slovenskou.
( Rozložení kláves je odlišné, chybí české znaky a naopak slovenská klávesnice obsahuje tlačítka pro Čecha nepoužitelné.)
Položka, která je v seznamu klávesnic označena s lokalizací CZ a je možno ji vložit do košíku, je po rozkliknutí označena v názvu jako SK, v podrobném popisu pak opět jako CZ.
Označení je zavádějící, klamavé a matoucí.
Vložíte do košíku klávesnici CZ a dostanete klávesnici SK.
Všechny nabídky, které se produktu týkají, byly zdokumentovány PrintScreenem a zaslány na reklamační oddělení exasoftu.
I přes jednoznačně rozdílné značení trvá provozovatel na tom, že je zboží v souladu s nabídkou e-shopu.


Produkt

Klávesnice RF, Optická, CZ, 3, USB . Výrobce HP


Požadované řešení

Požaduji dodání české klávesnice výměnou za vrácení nepoškozené, nepoužité, pouze rozbalené klávesnice slovenské.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 19:38, před 4 lety

Nemá-li dodané zboží vlastnosti, na kterých se strany smluvily, má vadu (§ 2161 odst. 1 občanského zákoníku). Na vyřízení reklamace má prodejce zásadně 30 dní (§ 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele).

Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2021 13:27, před 4 lety

Vážený pane Šurku,
prošel jsem s kolegy Vaši stížnost. Máte pravdu, že v detailním popisu zboží byla klávesnice chybně označena s českou lokalizací, nicméně název na webu, název na faktuře a parametry produktu označovaly klávesnici jako slovenskou. Navíc jste objednával na IČ, tzn. dle Občanského zákoníku na Vás nepohlížíme jako na spotřebitele se stejnými právy. Reklamační oddělení proto vyhodnotilo celou záležitost z procesního hlediska správně. Nicméně určitě Vám vyjdeme vstříc, i kdyby to byl jen Váš omyl při objednávání. Kolegové Vám pošlou reklamační číslo a produkt vezmeme zpět.
S pozdravem
Radim Malchárek
ředitel marketingu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.2.2021 15:53, před 4 lety


Richard Šurek

Reakce společnosti je klamavá, parametry produktu jsou označeny jako CZ.
Na faktuře, kterou jsem obdržel až po převzetí zásilky je SK, ovšem v této fázi asi těžko budu řešit výběr jiné položky.
Po mé stížnosti jste si údaje v e-shopu opravili. Proč? Vždyť podle vašeho tvrzení byly v pořádku ?
Reklamační číslo mi nezasílejte, s e-shopem Exasoft nechci mít už nic společného. Klávesnici jsem vyhodil do kontejneru na elektroodpad a objednal si českou u spolehlivého dodavatele Alza.cz
I tak vám děkuji. Za nabytou zkušenost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2021 15:13, před 4 lety

Vzhledem k tomu, co uvedl spotřebitel, není dosažení smírného řešení možné a my jsme nuceni stížnost z tohoto důvodu uzavřít.

Skutečnost, že společnost zjednala v této věci nápravu a chybně uvedený údaj opravila, resp. že oslovila spotřebitele s nabídkou výměny zboží, kvitujeme.

A pouze pro úplnost dodáváme, že v případě, kdy šlo o koupi mezi dvěma podnikateli, se naše původní vyjádření ke stížnosti neuplatní.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.