Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.1.jsem jela vlakem z Moravské Chrastove do Ceske u Brna s prestupem v Brne Zidenicich. Dle jizdniho radu zde maji byt 3 minuty na prestupy. Vlak dojel z 2 min. zpozdenim.V nejvetsi rychlosti jsem vybehla schody, ale vlak na Tisnov se uz rozjizdel. Nepockal ani minutu. Chapu, kdyby mel cekat delsi dobu, ale ta chvilka nez cestujici prejdou z jednoho nastupiste podchodem na druhe by nikoho nezabila. Oba vlaky staly ve stanici ve stejnou dobu. Takhle si sluzby IDOS nepredstavuji. Navic me pruvodce ujistila, ze vlak by mel cekat. Realita byla bohuzel jina
Vlak napickal ani par vterin, kdyz videl cestujici z druhe ho vlaku prestupovat podchodem
Byla bych rada, aby se tato situace jiz neopakovala.Zpusob omluvy event. kompenzace za vznikle problemy necham na CD. Rada bych byla I nadale jejich spokojen m zakaznikem a propagovala jejich sluzby
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.