Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48081Pripoj nepockal ani minutu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2021, před 4 lety

Zuzana Brenkova

Znění stížnosti

Dne 29.1.jsem jela vlakem z Moravské Chrastove do Ceske u Brna s prestupem v Brne Zidenicich. Dle jizdniho radu zde maji byt 3 minuty na prestupy. Vlak dojel z 2 min. zpozdenim.V nejvetsi rychlosti jsem vybehla schody, ale vlak na Tisnov se uz rozjizdel. Nepockal ani minutu. Chapu, kdyby mel cekat delsi dobu, ale ta chvilka nez cestujici prejdou z jednoho nastupiste podchodem na druhe by nikoho nezabila. Oba vlaky staly ve stanici ve stejnou dobu. Takhle si sluzby IDOS nepredstavuji. Navic me pruvodce ujistila, ze vlak by mel cekat. Realita byla bohuzel jina


Produkt

Vlak napickal ani par vterin, kdyz videl cestujici z druhe ho vlaku prestupovat podchodem


Požadované řešení

Byla bych rada, aby se tato situace jiz neopakovala.Zpusob omluvy event. kompenzace za vznikle problemy necham na CD. Rada bych byla I nadale jejich spokojen m zakaznikem a propagovala jejich sluzby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 19:39, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.