Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:231
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48082Nedodání zboží a nekomunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2021, před 4 lety

Eva Tomšejová

Znění stížnosti

13.1.2021 jsem si objednala zimní boty které na webových stránkách byli skladem a po uhrazení je objednávka zaslána.A je 29.1.2021 a nemám ani boty ani peníze zpět.Sledovat svoji objednávku bych velice ráda ale do dnešní doby nemám přidělené žádné číslo.Velice mě mrzí že jsem se unáhlila a poslala peníze na boty které jsou možná ještě v Číně a nebo nejsou ještě ani vyrobeny.Ráda bych si stěžovala na tuto společnost a velice ráda bych dostala své peníze zpět.




Moje objednávky Online podpora Ochrana kupujícího





Potvrzujeme, že objednávka č. 5510914 byla odeslána k Vám








Objednávka je nyní na cestě k Vám a během následujících dní bude vloženo sledovací číslo objednávky, které můžete najít v online podpoře po zadání čísla objednávky.

Dobu doručení i veškeré náležitosti ohledně objednávky si můžete zobrazit a Vaši objednávku spravovat skrze online podporu.





Detail nákupu

Celkem: 847 Kč







Dámské nepromokavé sněhule Darion Rowe
Barva: 8827 Blue, Velikost: 39 1 789 Kč










Datum objednání:
Doprava:

12.01.2021
zdarma


Produkt

Moje objednávky Online podpora Ochrana kupujícího Potvrzujeme, že objednávka č. 5510914 byla odeslána k Vám Objednávka je nyní na cestě k Vám a během následujících dní bude vloženo sledovací číslo objednávky, které můžete najít v online podpoře po zadání čísla objednávky. Dobu doručení i veškeré náležitosti ohledně objednávky si můžete zobrazit a Vaši objednávku spravovat skrze online podporu. Detail nákupu Celkem: 847 Kč Dámské nepromokavé sněhule Darion Rowe Barva: 8827 Blue, Velikost: 39 1 789 Kč Datum objednání: Doprava: 12.01.2021 zdarma


Požadované řešení

Stornuji tuto objednávku a požaduji peníze zpět a raději tento eshop zakázat v jeho dalším podnikání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2021 09:34, před 4 lety

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v zákonné lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 16:52, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.