Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48086Špatně podané informace,špatně prodána jízdenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2021, před 4 lety

Svatava Flíborová

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes v 7:45 jsem kupovala na nádraží Ostrava Svinov jízdenky do Vrbna pod Pradědem. Pro 4 dospělé,zpatecni.Pani u okénka nejdříve sdělila cenu kolem 1100Kc. Poté cenu 600Kc s tím,že víkendova jízdenka,že nám vystaví jednu pro 2osoby a můžou na ni jet i tři děti.Jeste nám vysvětlovala,že draha do Vrbna je z Milotic soukromá,nicméně ze tato jízdenka tam plati.Jake bylo naše překvapení,když nám průvodci c. 70571 sdělil,že mu paní volala,že ta jízdenka nám vlastně do Vrbna platit nebude a že v Miloticich si budeme muset koupit novou jízdenku.Pote nám sdělil,že jsme si měli koupit lístek za 200Kc Odis,který by tam naopak platil a je právě za podmínky,které nám sdělovala paní.Kdyz jsme po něm.chteli nápravu,řekl,že je to naše věc a že bohužel to řešit nemůže. Vzhledem k tomu,že jde o pochybení českých drah (pracovnice,která nám prodala lístek jiným,než jsme požadovali a při otázce,zda to tam platí,tak řekla,že ano),Vás žádám o vyjádření a nápravu.
Děkuji.


Produkt

Jízdenky ostrava Svinov Vrbno pod Pradedem,zpatecni


Požadované řešení

Finanční dorovnani rozdílu ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2021 12:05, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.