Společnost


DOBRÉ KNIHY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48088Požadovaná platba za nepřebrané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2021, před 4 lety

Jaroslav Jakoubě

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím se na Vás, neboť si už vážně nevím rady.
10.12.2020 jsem si objednala knihu (428,-) u e-shopu Dobré knihy. Platba proběhla přes službu Twisto. Dodání do zásilkovny.
11.12. jsem objednávku rušila a informovala i Twisto. E-shop mě informoval, že již je kniha vyexpedovaná, ať ji nepřebírám.
Informovala jsem i zásilkovnu, ti mě potvrdili, že přerušili proces doručování a 19.12. byla zásilka zaslána zpět.
Mám komunikaci s Twisto, že vědí od e-shopu, že jsem zásilku vůbec nepřevzala a čekají na storno.
Ovšem stále mi chodily upomínky na zaplacení. Komunikace s e-shopemnení dobrá. Uvedený telefon buď zvoní a nikdo ho nebere, nebo je úplně nedostupný. V emailu (5.1.2021)mi odpověděli, že o všem vědí, že balíček je na cestě, zřejmě někde na depu. Dříve nemohou udělat storno. Na další dotaz mi odpověděli, že 11.1. urgovali u dopravce. Od té doby se neozvali a dnes 30.1.2021 mám opět od Twista žádost o zaplacení za zboží, které jsem ani neměla v ruce.
Veškerou komunikaci s e-shopem, Twistem i zásilkovnou mám uloženou.
děkuji za odpověď a přeji pevné zdraví Hana Jakoubová


Produkt

kniha Za objektivem , David Suchet (359,- , s dopravou do zásilkovny 428,-)


Požadované řešení

Nechci platit to, co jsem vůbec neměla v ruce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 19:54, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno), zanikla kupní smlouva od počátku. Pokud zanikla kupní smlouva, jako smlouva hlavní, zanikla i smlouva se společností Twisto payments a.s., jež byla na kupní smlouvě závislá.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 16:30, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.