Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#48090Znemožnění zrušené prémiového členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2021, před 4 lety

Martina Štoplová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 7.1.2021 jsem si zaplatila prémiové členství na 3 měsíce na seznamce B2. Poté , co jsem se rozhodla ho zrušit dle všeobecných smluvních podmínek, zjistila jsem, že nelze doručit moji stížnost jinak než mailem.( uvedený na stránkách společnosti). maily se Však vrací jako nedoručitelné. Zkusila jsem i druhý mail ( viz stížnost na Vašich stránkách- michal.havlícek@b2.com ), opět nedoručitelné. Fax nemám.
Na stránkách b2 je umístěn i formulář pro vypovězení smlouvy, ale nemám ho kam a jak poslat. Nechci, aby mi společnost dále strhla peníze za členství, které již nechci.
Zbývá mi tedy napsat přímo do Luxumberku nebo mám i jinou legální možnost?
Děkuji mnohokrát za možnost se na Vás obrátit


Produkt

Premium členství, Profil: Martina, mail: sance2021@seznam.cz


Požadované řešení

Musí být šance doručit mail na adresu zakaznickyservis@b2.cz.
Poté očekávám písemné potvrzení o zrušení členství a také přesné datum, kdy bude ukončeno. Dáleabych měla možnost deaktivovat svůj profil, což není možné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2021 09:59, před 4 lety

Nově pro vztah mezi spotřebitelem a podnikatelem platí aktualizované smluvní podmínky. Změna (v některých bodech) těchto podmínek je důsledkem mimosoudního řešení sporu vedeného se společnostmi provozujícími seznamky v rámci projektu www.neferoveseznamky.cz, který byl připraven a organizován spotřebitelskou organizací dTest.

Změna dle preambule Všeobecných obchodních podmínek společnosti dopadá na všechny spotřebitele (viz pasáž „pro všechny zákazníky společnosti be2 platí výlučně tyto Všeobecné obchodní podmínky“).

Konkrétně se změny týkají i zjednodušení procesu ukončení placeného členství
- nově je možné členství ukončit kdykoliv – bez výpovědní doby – přímo prostřednictvím webových stránek seznamky (např. v sekci „Nastavení“ v profilu spotřebitele – to však závisí na konkrétní seznamce a jejím „názvosloví“).

Pokud se však spotřebitelka pokoušela vztah již několikrát ukončit a využila k tomu kontaktní formulář nebo kontaktní e-mailovou adresu, tak dle § 570 se má výpověď za doručenou. Pokud totiž podnikatel odkazuje spotřebitele na kontaktní e-mail, který ovšem nefunguje, je možné toto dle našeho názoru vyhodnotit jako úmyslné zmaření dojití.

Více na https://www.dtest.cz/clanek-8655/uzavreli-jsme-s-online-seznamkami-dohodu-ktera-pomuze-spotrebitelum.

V případě, že se nepodaří spor vyřešit smírně touto cestou, může spotřebitel kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.3.2021 21:20, před 4 lety

Dobrý den, prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště. Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2021 09:24, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2021 18:12, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.