Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den Vážení,
nakoupil jsem v Lidlu. Konkrétně masové rizoto, svíčkovou a nevěřil , co se ještě dnes,
v době konkurence prodává .. a co víc - odehrálo se v Lidlu, kterýý vychvaluji všude kudy
chodím!! Věřte, že pokud by se mi něco podobného stalo např. v Albertu, nebo v Kauflandu, nepřekvapilo by mne to..ale u vás?
Jsem vaším výhradním zákazníkem, vždy spkojeným!
Proto jsem prvně v životě reagoval, stížností skutečným blafem kerý nabízíte hned vedle špičkových potravin.
Věřím, že má slova neskončí pod stolem?
Děkuji a zůstávám nadále vaším zákazníkem.
S pozdravem, Mgr. Jan Prokopec
Nechci vracet zboží ani slevu, ani peníze.
Jde mi nápravu, která napomůže dobrému jménu Lidlu.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebiteli při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Spotřebitel by měl potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. Právo na slevu náleží kupujícímu vždy, pokud neuplatní jiné právo.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.