Počet nahlášených stížností: | 187 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při pokusu o zrušení reklamy v telefonu mi naskočila stránka
Mobile-Maestro (nevím vůbec co to je ani k čemu se to používá) s potvrzením platby 99,00 Kr na týden - bez mého svolení.
Okamžitě jsem tyto platby u mého operátora blokovala ale ta první už prošla.
Na uvedené tel.číslo se nedá dovolat a webová adresa nefunguje.
Chtěla bych zrušit tuto stránku a taky žádat o zrušení veškerých plateb.
Zrušení účasti na této webové schránce a vrácení 99,00 Kr.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.