Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Vazena pani, pane,
Obracim se na vas s zadosti oobnoveni meho telefonniho cisla. Pouzivam sluzebni telefonni cislo a nedopatrenim jsem si zapomnel dobit kredit ve vami pozadovane lhute na me soukromne telefonni cislo. To me nasledne bylo vasim mobilnim operatorem spolecnosti O2 zruseno. Moje telefonni cislo pouzivam nekolik let a je pro mne velmi dulezite pro soukromou komunikaci s lidma a ruznymi verejnymi institucemi.
Proto se na vas obracim s zadosti a prosbou o obnoveni meho stavajiciho mobilniho telefonniho cisla.
Predem dekuji za pochopenia kladne vyrizeni me zadosti.
mobilni telefonni cislo u spolecnosti O2
Obnoveni meho mobilniho telefonniho cila u spolecnosti O2
|
Tweet |
Společnost má dle svých obchodních podmínek možnost zrušit telefonní číslo tehdy, nejsou-li spotřebitelem dodrženy lhůty, ve kterých je třeba provést dobití kreditu. To nicméně spotřebitel nerozporuje a zasílá společnosti "pouze" žádost o smírné vyřešení vzniklé situace. Stížnost předáváme společnosti, spotřebiteli však napříště doporučujeme obrátit se na společnost bezprostředně.
Hezký den,
nejprve bych rád uvedl, že o platnosti kreditu jste byl jakožto majitel předplacené karty informován v několika SMS, které jsme vám zasílali s předstihem, abyste mohl na případnou expiraci kreditu a následné zrušení čísla, reagovat.
K tomu bohužel i přes několik výzev, které vám byly SMS zaslány nedošlo a SIM karta byla deaktivována.
Ze vstřícnosti se podíváme na možnosti obnovy SIM karty.
Zašlete mi pro ověření výrobní číslo SIM.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobry den pane Šimečku,
Děkuji Vám za vaši vstřícnost a za možnost obnovení moji SIM karty.
Zasílám Vám pro ověření výrobní číslo mé SIM karty. Číslo mé SIM karty je 894202069930286782.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Luboš Mahdal
Hezký den,
mám pro vás dobrou zprávu. SIM kartu se nám podařilo obnovit s tím, že je aktuálně již aktivní. Doporučím jí dobít kreditem.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den pane Šimečku,
děkuji vám za vaši vstřícnost a za kladne vyřízeni mé žádosti.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Luboš Mahdal
Hezký den,
rád jsem touto cestou pomohl. Pokud budete mít jakýkoliv další dotaz či požadavek, jsme vám k dispozici na našem Facebooku, Twitteru, Whatsapp nebo emailu info@o2guru.cz .
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
S ohledem na výše uvedené stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.