Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48107Opakované zpoždění vlakového spoje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 21 minut

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2021, před 4 lety

Jindra Pustajová

Znění stížnosti

Dne 28/1/2021-OS 14207 z Otrokovic do Zlína, odj.5,14.5ti minutové zpoždění, pozdě nahlášené, se protáhlo asi na 8-10min.(čekání na spoj od Přerova OS 4202).Poté, co lidé z tohoto vlaku doběhli, bylo nahlášeno 15ti minut.zpoždění kvůli vlaku R 894 ze směru Zlín do Prahy.PROČ nebylo zpoždění nahlášeno rovnou, abychom my, čekající, mohli využít trolejbusového spojení? Navíc, pokud se OS 14207 zpozdí o více než 5min., logicky nastává další zpoždění, jelikož se dává přednost rychlíku? totéž se stalo v pátek 29/1/21 jen s rozdílem, že celkové zpoždění bylo nahlášeno dříve. Proč se dělá tak nesmyslný "grafikon"? -aby cestujícím buď ujíždělo navazující spojení, příp. aby ti, co ve vlaku sedí, čekali na odjezd 20 a více minut?


Produkt

jednalo se o vlakové spoje OS 14207, OS 4202, R 894.


Požadované řešení

Potřebuji se dostat do zaměstnání včas a mít možnost zvolit dopravu. Pokud se bude čekat na přípoj a prodlužuje se pak zpoždění kvůli jednokolejné trati, ať se tato skutečnost objeví IHNED. Nejlépe, když se co nejdříve změní jízdní řády a návaznosti spojení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2021 12:11, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.