Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Stěžuju si na vypadávání hovorů, signál v mobilu signalizuje čtyři čárky a volaný mě neslyší...volaný mě nerozumí...toto trvá již delší dobu aspoň půl roku. Když nám někdo volá a samozřejmě nedovolá sms - upozornění na hovor přijde i za čtyři hodiny. Takovéto služby za poplatky ,které platím jsou pro mě silně nevyhovující...
vše co nejdříve vyřešit k mé spokojenosti
|
Tweet |
Pokud není možné službu využívat nebo ji využívat jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
rádi se na to blíže podíváme. Můžete nám doplnit do sekce neveřejných údajů, či na kontaktní email info@o2guru.cz s odkazem na tento dTest číslo, o které se jedná a adresu, kde máte potíže? Když vložíte SIM do jiného telefonu, komplikace s voláním máte stejné? I když máte v telefonu 4 čárky signálu, jedná se o signál 2G / 3G / 4G? Má potíže i někdo další na této adrese? Jestli ano, můžete nám uvést příklad čísla, které má ty stejné komplikace?
K prověření bude také potřeba doplnit příklad hovoru, který není starší než 48 hodin (čas a číslo na které se volalo) a také, zda máte potíže i ve chvíli, kdy si v telefonu nastavíte volbu sítě pouze na 2G.
Děkujeme za doplnění.
S pozdravem
Monika Morysová
Guru pro Social Media O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.