Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den Jsem z Kladno - Švermov Paní co roznáší B.Kouby nedonáší balíčky ani doporuč poštu domů ... Mám na ppoště od pátku psaní do ruky váží 0.03 a nikdo nezvonil a ještě k tomu mi hodila papír o nezastižení až v sobotu do schránky.Toto je přístup na prd na co si za poštu platím???
doporučené psaní má donášet domů a né na to prdět
Postih
|
Tweet |
České poště vyplývá z uzavřené poštovní smlouvy povinnost zásilku dodat. Pokud nelze aresátu zásilku doručit osobně, musí ho pošta informovat o uložení zásilky. Porušuje-li pošta své povinnosti opakovaně, doporučujeme spotřebitelce, aby podala stížnost přímo České poště a současně podnět Českému telkomunikačnímu úřadu, který vykonává státní dozor na úseku poskytování poštovních služeb.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.