Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Společnost Alza mi více nez dva měsíce nevrátila platbu za nedorucenou objednávku. Na infolinku jsem volala několikrát s tím ze mi pokaždé oznámí ze to zaurguji ze je vystaven dobropis a peníze mi přijdou do 5 dni na účet. Nestalo se tak ani po více než 8 telefonatech. Jsem poměrně dost časove vytizena, ale nehodlám peníze odepsat a jednání Alzy mě už opravdu štve a nevím co si počít, abych svoje peníze dostala zpět. Mohu nahlásit jako krádež?
Nevracena platba za nedorucene zboží - alza
Opravdu bych byla velmi rada za vracení mých peněz a neztracela svůj drahoceny čas neustálým voláním na infolinku a to bez výsledku!!
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy ohledně nedodaného zboží, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
děkuji za posouzení.
Zmiňovanou objednávku včetně komunikace jsem dohledal a bohužel zde vinou technické chyby nedošlo k refundaci na platební bráně, nicméně se v našem systému jevila platba jako odešlá. Aktuálně jsem se postaral o refundaci platby. Věřím, že nyní již bude vše v pořádku.
S přáním hezkého dne, Martin, péče o zákazníky
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme jí o potvrzení informace a popřípadě uzavření případu.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: