Společnost


Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48116Doručení zásilky z UK (Británie)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2021, před 4 lety

Miroslav Bílek

Znění stížnosti

DPD group je přepravcem zásilky z UK a bohužel jejich smluvní partner zajišťuje celní odbavení.
Po několika emailech a telefonátech nikdo nereaguje a není schopen odpovědi ohledně chybně vyměřeného cla a DPH. Neřeším celní odbavení, ale DPH ve výši cca 1/3 hodnoty zboží je moc.
Neustále od nich chodí emaily s urgencí že je nutno uhradit vyměřené poplatky, jinak bude zásilka vrácena odesílateli, ale při dotazu na výši vystavených poplatků nikdo bohužel nereaguje.


Požadované řešení

odpověď a reakce na dotaz. Zaslání informace ve stylu zaplaťte jinak nic nedostanete a zásilku vrátíme je neprofesionální a hraničí s vydíráním.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2021 09:56, před 4 lety

O ceně zboží nebo služby, případně způsobu jejího výpočtu včetně všech daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění, musí být spotřebitel v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy řádně poučen (§ 1811 odst. 2 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Stejně tak má podnikatel povinnost informovat spotřebitele o nákladech na dodání, a pokud tyto náklady nelze stanovit předem, tak uvést údaj, že mohou být dodatečně účtovány (§ 1811 odst. 2 písm. e) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). To znamená, že i o nákladech na proclení musí podnikatel spotřebitele řádně poučit předem.

Spotřebitel je povinen hradit jen takovou částku, o níž byl předem informován, resp. jen takovou částku, která je vypočítána způsobem, na němž se strany dohodly.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 16:38, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.