Společnost


mBank S.A., organizační složka

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48117mBank S.A.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2021, před 4 lety

Borek Vosicka

Znění stížnosti

Chybne vystaveny dokument: Souhlas se zatizenim nemovitosti pro ucely refinancovani.
Po 15 dnech od zadosti jsme obrdzeli chybne vystaveny jiz zmineny dokument. V dokumentu chybely podstatne informace. Po prvni telefonicke komunikaci nam bylo sdeleno, ze je dokument spravne a bude nam zaslan postou. Dokument byl ovsem chybny. Pri druhem volani jsme podali reklamaci, pri ktere nam sdelili, ze na vyrizeni maji opet 15 dni. Pozadali jsme, zda by to nemohli vyridit drive, kdyz byla chyba na jejich strane. Bohuzel nam vyhoveno nebylo.
13.1.2020 jsme zaslali zadost o vystaveni a doposud nam spravny dokument nebyl zaslan.


Produkt

Souhlas se zatizenim nemovitosti pro ucel refinancovani


Požadované řešení

Zadame o zaslani Souhlasu se zatizenim nemovitosti se vsemi podstatnymi informacemi pro ucely refinancovani.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2021 13:02, před 4 lety

Žádost o poskytnutí úvěru je zásadně nenároková. K poskytnutí úvěru je zpravidla potřeba splnit podmínky, které jsou interní záležitostí dané společnosti. Pokud subjekt tyto podmínky splní, mělo by mu být vyhověno; případně by mělo být řádně odůvodněno, proč subjektu i po splnění podmínek nebyl úvěr poskytnut.

Náležitá úroveň komunikace není skrze obecně závazné právní předpisy nikterak vynutitelná, jedná se však z našeho pohledu o faktor, který může odlišovat podnikatelské subjekty a napomáhat spotřebiteli ve výběru svého budoucího poskytovatele/prodejce.

Pokud spotřebitel nesouhlasí s postupem společnosti a zároveň již využil možnosti reklamovat poskytované služby přímo u společnosti, může podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a společností při nabízení, poskytování nebo zprostředkování úvěru. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html. Řízení před finančním arbitrem není zpoplatněno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 16:34, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.