Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chybne vystaveny dokument: Souhlas se zatizenim nemovitosti pro ucely refinancovani.
Po 15 dnech od zadosti jsme obrdzeli chybne vystaveny jiz zmineny dokument. V dokumentu chybely podstatne informace. Po prvni telefonicke komunikaci nam bylo sdeleno, ze je dokument spravne a bude nam zaslan postou. Dokument byl ovsem chybny. Pri druhem volani jsme podali reklamaci, pri ktere nam sdelili, ze na vyrizeni maji opet 15 dni. Pozadali jsme, zda by to nemohli vyridit drive, kdyz byla chyba na jejich strane. Bohuzel nam vyhoveno nebylo.
13.1.2020 jsme zaslali zadost o vystaveni a doposud nam spravny dokument nebyl zaslan.
Souhlas se zatizenim nemovitosti pro ucel refinancovani
Zadame o zaslani Souhlasu se zatizenim nemovitosti se vsemi podstatnymi informacemi pro ucely refinancovani.
|
Tweet |
Žádost o poskytnutí úvěru je zásadně nenároková. K poskytnutí úvěru je zpravidla potřeba splnit podmínky, které jsou interní záležitostí dané společnosti. Pokud subjekt tyto podmínky splní, mělo by mu být vyhověno; případně by mělo být řádně odůvodněno, proč subjektu i po splnění podmínek nebyl úvěr poskytnut.
Náležitá úroveň komunikace není skrze obecně závazné právní předpisy nikterak vynutitelná, jedná se však z našeho pohledu o faktor, který může odlišovat podnikatelské subjekty a napomáhat spotřebiteli ve výběru svého budoucího poskytovatele/prodejce.
Pokud spotřebitel nesouhlasí s postupem společnosti a zároveň již využil možnosti reklamovat poskytované služby přímo u společnosti, může podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a společností při nabízení, poskytování nebo zprostředkování úvěru. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html. Řízení před finančním arbitrem není zpoplatněno.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.