Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#4812Klamání zákazníka o délce a druhu záruční doby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2014, před 10 lety

Lukáš Dziadkowiec

Znění stížnosti

Pokud obchodnik udava delsi zaruku nez je zakonnych 24 mesicu, napr. 3 roky, vztahuje se na ni stejne podminky jako v pripade zakonne zaruky. Alza toto vedomne porusuje.
http://www.alza.cz/western-digital-red-6000gb-64mb-cache-d2141162.htm
U vyrobku uvadi 3 roky. Vyrobce WD dava na tyto disky 3 roky. Po zakoupeni je na fakture uvedeno:
Na zboží, které má záruku delší než 24 měsíců je po uplynutí 24 měsíců zajišťován "bezplatný servis" viz. reklamační řád

Jsem presvedcen, ze se timto Alza dopousti hrubeho klamani zakaznika a vedomeho obchazeni svych zakonnych povinnosti. V pripade nutnosti jsem ochoten byt napomocen. Preposlat fakturu atd...


Požadované řešení

Podani stiznosti na COI. Trestni oznameni, Otevreny dopis Alze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2014 08:56, před 10 lety

Podmínky prodloužené záruky si může prodávající jednostranně stanovit. Aby byly vůči spotřebiteli účinné, musí s nimi být seznámen. Pokud nejsou podmínky prodloužené záruky specifikovány, užije se podpůrně zákonných ustanovení. Ustanovení § 2166 občanského zákoníku dále stanoví, že prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. Prodávající tedy tento standard nemůže snížit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 11:59, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.