Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dnes, t.j. 1.2.2021 som si v Bille v DBK Budějovická, Praha 4, kúpila "kuře bez drobů" v akci (1,936kg za 110,20Kč). Pri porcovaní som zistila, že maso smrdí.Normálne by som zašla späť do obchodu, ale pretože chodím o barle, druhú cetu by som nezvládla. Preto aspoň píšem, pretože to je po druhé, čo som v Bille kúpila špatné mäso.
Viem, že takáto reklamácia mi nie je nič platná a na mäse si pochutná susedových pes, ale aspoň píšem aby ste videli, ako sa personál stará. Trvanlivosť je do dneška, takže to nevyšlo.
Som rozčúlená a viem isto, že v Bille sa mäso kupovať nemá. Zatiaľ leží v mražáku a budem uvažovať o tom, či ho nezaniesť na hygienu. Pretože toto nie je možné.
Neviem, ako ďalej riešiť.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.