Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#48121Skazené mäso

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2021, před 4 lety

Elena Bursíková, Mgr.

Znění stížnosti

Dnes, t.j. 1.2.2021 som si v Bille v DBK Budějovická, Praha 4, kúpila "kuře bez drobů" v akci (1,936kg za 110,20Kč). Pri porcovaní som zistila, že maso smrdí.Normálne by som zašla späť do obchodu, ale pretože chodím o barle, druhú cetu by som nezvládla. Preto aspoň píšem, pretože to je po druhé, čo som v Bille kúpila špatné mäso.
Viem, že takáto reklamácia mi nie je nič platná a na mäse si pochutná susedových pes, ale aspoň píšem aby ste videli, ako sa personál stará. Trvanlivosť je do dneška, takže to nevyšlo.
Som rozčúlená a viem isto, že v Bille sa mäso kupovať nemá. Zatiaľ leží v mražáku a budem uvažovať o tom, či ho nezaniesť na hygienu. Pretože toto nie je možné.


Požadované řešení

Neviem, ako ďalej riešiť.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2021 15:59, před 4 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2021 17:49, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.