Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Zakoupil jsem si od této společnost HOTOVÁ jídla-pouze k ohřátí.
Smažený vepřový řízek s bramborovým salátem---v salátu tvrdá,snad syrová mrkev i hrášek.Tzv.řízek=jakási hnědá koule.Vyndal jsem jí po ohřátí na prkénko,ale ani ostrým nožem se mi ji nepodařilo rozříznout.Putovala do popelnice.
Druhé jídlo-Zbojnický vepřový závitek s rýží.Maso neurčité,tvrdé.Rýže tvrdá,musel jsem si jí dovařit.
Obě "jídla"nepoživatelná
Zboží zakoupeno v LIDLOVI za 49,90Kč-obě stejná cena.Ještě mám jedno jídlo-
ten zbojnický závitek.Celkem tedy vyhozeno 150,-Kč.
Byl bych rád,kdyby tato firma skončila,nebo se naučila vařit.Nikdo mi mé peníze zřejmě nevrátí.Je mi líto lidí,kteří naletěli jako já.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebiteli při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Spotřebitel by měl potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. Právo na slevu náleží kupujícímu vždy, pokud neuplatní jiné právo.
Spotřebitel nám sdělil, že se mu se společností již podařilo dohodnout na smírném řešení situace. Stížnost proto uzavíráme.