Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.1.2021 měla manželka nehodu. Číslo škody u Uniqua je 5500106621. V protokolu zaneseno, že druhý účastník přiznává vinu, kdy do nás při vycouvávání najel. Bylo mi nabídnuto, pokud budu souhlasit s částkou, řešení škody rozpočtem. Technik škodu vyčíslil na 12.888,-Kč. S touto částkou jsem souhlasil a očekával vyplacení této částky. 29.1.2021 mi přišel mail s likvidační zprávou kde v příloze bylo, že mi na účet zasílají 6.444,-Kč a to z toho důvodu, že 50% je chyba manželky, protože obě vozidla couvala!!!??
1. druhý účastník přiznal vinu, doloženo v zápisu o nehodě,
2. o 50% jsem se dozvěděl až při závěrečné zprávě, bez jakéhokoliv upozornění
3. ve zprávě o škodě jsem jako svědek, nikdo mě nekontaktoval o vině manželky rozhodl úředník od stolu!!
4. Oba viník i my jsme pojištěni u Uniqa, tak proč neušetřit, že?
číslo škody 5500106621
Vyplacení plné výše škody, tj. 12.888,-Kč, manželka havárii nezpůsobila.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li spotřebitel se svým požadavkem úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud, případně je možné vymáhat škodu i po samotném škůdci (viníkovi dopravní nehody).
UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.