Společnost


UNIQA pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48124Neplnění dohodnutého plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

35 minut 51 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2021, před 4 lety

Radovan Kutěj

Znění stížnosti

Dne 21.1.2021 měla manželka nehodu. Číslo škody u Uniqua je 5500106621. V protokolu zaneseno, že druhý účastník přiznává vinu, kdy do nás při vycouvávání najel. Bylo mi nabídnuto, pokud budu souhlasit s částkou, řešení škody rozpočtem. Technik škodu vyčíslil na 12.888,-Kč. S touto částkou jsem souhlasil a očekával vyplacení této částky. 29.1.2021 mi přišel mail s likvidační zprávou kde v příloze bylo, že mi na účet zasílají 6.444,-Kč a to z toho důvodu, že 50% je chyba manželky, protože obě vozidla couvala!!!??
1. druhý účastník přiznal vinu, doloženo v zápisu o nehodě,
2. o 50% jsem se dozvěděl až při závěrečné zprávě, bez jakéhokoliv upozornění
3. ve zprávě o škodě jsem jako svědek, nikdo mě nekontaktoval o vině manželky rozhodl úředník od stolu!!
4. Oba viník i my jsme pojištěni u Uniqa, tak proč neušetřit, že?


Produkt

číslo škody 5500106621


Požadované řešení

Vyplacení plné výše škody, tj. 12.888,-Kč, manželka havárii nezpůsobila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2021 14:45, před 4 lety

Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li spotřebitel se svým požadavkem úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud, případně je možné vymáhat škodu i po samotném škůdci (viníkovi dopravní nehody).

UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.