Počet nahlášených stížností: | 68 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den.Chtěla bych reklamovat nafukovací boxovací pytel.Má objednávka je z 30.12.2020 kdy mi poslaly misto pytle mixer na mléčnou pěnu.Kontaktovani pres email je zbytečný nikdo se neozve a po zavolání na jejich linku vás pán pouze odvolá na email kde si to mate vyřídit.Až dnes 1.2.2021 pytel přišel tak sem ho nafoukla než přijdou děti ze školy a pytel uchazi!!! Má díru.
Boxovací pytel Frazier
chtěla bych slevu protože i když pytel zalepím tak už nebude 100%ní.A snad to chvíli vydrží
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.