Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:464
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#48127Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2021, před 4 lety

Jana Součková

Znění stížnosti

Objednáno 5 nanorespirátorů,
Nano respirátor BreaSAFE® ANTI-COVID-19 s Ag+ stříbrem (CZ) - Znovupoužitelný
Uhrazena rovněž doprava prostřednictvím PPL.

Objednávka č. 504323, potvrzena e.mailem dne 27. 1.,
29.1. znovu potvrzena jako "Přednostní zpracování" (byť po termínu dodání!)

Od té doby marné kontakty mailem či telefonem Viralio s.r.o, Rybná 716/24, 110 00 Praha 1, www.ochrannerousky.cz


Produkt

Nano respirátor BreaSAFE® ANTI-COVID-19 s Ag+ stříbrem (CZ) - Znovupoužitelný CE 1024 NANOFIBERSUhrazena rovněž doprava prostřednictvím PPL. Objednávka č. 504323, potvrzena e.mailem dne 27. 1., 29.1. znovu potvrzena jako "Přednostní zpracování" (byť po termínu dodání!) Od té doby marné kontakty mailem či telefonem Viralio s.r.o, Rybná 716/24, 110 00 Praha 1, www.ochrannerousky.cz


Požadované řešení

Respirátory potřebuji ihned, inzerovaná doba dodávky nebyla splněna, požaduji proto navrácení celé zaplacené částky, tj. 1074 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2021 15:51, před 4 lety

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2021 21:08, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.