Společnost


TESCOMA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48128Protékající lahvička náplně difuzér Fancy home, Verbena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2021, před 4 lety

Martina Černá

Znění stížnosti

Dobrý den, přes e-shop jsem si zarezervovala zboří, které jsem v pátek 29.1.2020 vyzvedla na prodejně v Pardubicích. Převzala jsem tašku se zbožím, účtenka by byla vložena do tašky. Po příchpdu domů byla asi pětina lahvičky vytečená. Při oznámení této skutečnosti na prodejně mi bylo řečeno následující:
"Dobrý den, nechci vést zbytečnou polemiku o vadnosti zboží, které jistě vadné nebylo, ale pokud některý zákazník chce čichem otestovat vůni a poté špatně uzavře uzávěr, potom je to špatně."

Evidentně vadné či špatně uzavřené bylo, jelikož jsem sama zboží nevytahovala a vyteklo...
Jelikož se to nedá dokázat, tak mám asi smůlu, ale přístup pana T. k zákazníkovi mě opravdu zaráží a velmi mrzí.
S pozdravem

Martina Černá


Produkt

Vonný difuzér Fancy home, Verbena, 500ml


Požadované řešení

Omluva a adekvátní sleva na vytečené zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2021 15:25, před 4 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2021 21:09, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.