Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
mám problém s výše uvedeným e-shopem, nechtějí mi vrátit peníze za reklamaci. Nelze se jim dovolat, ani nereagují na e-maily. Objednala jsem si zboží v částce do 400,- kč. Jak mohu dále postupovat, abych z nich mohla peníze vymáhat? V ČR tato společnost vystupuje pod Vigoshop.cz.
Děkuji.
S pozdravem
Marie V.
Bezdrátová sluchátka
Vrácení peněz
|
Tweet |
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.