Společnost


Pull & Bear Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4813Opakované sdělení, že reklamaci vyřeší pouze kartou

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2014, před 10 lety

Taťána Petříková

Znění stížnosti

.....po vašem telef. rozhovoru mi volal manažer, že mám vyřízenou reklamaci. Když jsem přijela do prodejny, manažer tam nebyl a jiný prodavač mi sdělil, že musím dodat pásek, který nebyl součástí při nákupu, proto také ta nízká ceny, si myslím. Reklamaci uznají pouze v případě, že budu souhlasit převedení částky na jejich kartu. proto jsem to dala jako 4 reklamaci a vyčkám na manažera. Dělá jim jistě radost, že si se mnou takto hrají. Jsem navíc po operaci, takže si myslím, že jejich jednání je cílené....
Za Vaší pomoc moc děkuji. Rozhodně bylo znát, že telefonovali s Vámi.


Požadované řešení

Vrácení hotovosti do ruky, ne na jejich kartu. Tento obchod již nechci vidět!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2014 09:37, před 10 lety

Uznání reklamace není možné podmiňovat tímto způsobem. Buď se o vadu jedná, anebo ne. Pokud se o vadu jedná, postupuje se dle § 2169 občanského zákoníku, kdy má spotřebitel primárně právo na odstranění vady. Není-li to možné, má právo od smlouvy odstoupit. Odstoupením od smlouvy se závazek zrušuje od počátku. To znamená, že strany si musí vrátit to, co si plnily.
V prvních šesti měsích od koupě chrání spotřebitele ustanovení § 2161 odst. 2 občanského zákoníku, které stanoví, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Domněnka platí, dokud prodávající neprokáže opak. To samé platíi pro dodání součástí věci. Pokud by byl opak prokázán, prodávající může kupní cenu ponížit o cenu pásku. Ale i v tomto případěš platí, že se vrací kupní cena ve formě, v jaké byla uhrazena, pokud se srany nedohodnou jinak.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.11.2014 01:53, před 10 lety


Taťána Petříková

Hodnocení:

Komentář: Chtěla bych dTestu velmi poděkovat za pomoc při řešení neobvyklého problému. Sice jsem musela prodejnu 4 x navštívit kvůli 150,- Kč, než za přispění dTestu uznali požadavek a částku vrátili vyplacením hotovosti. Posléze jsem požadovala proplacení cestovních výdajů - v tomto případě 4x4 cesty tam a zpět = 16 x 32,- Kč za jízdenku = 512,- Kč mi zaslali na ČÚ. Pomoc dTestu byla užitečná a příkladná. Všem tedy děkuji za spolupráci se zdárným koncem. Příjemné dny v předvánočním čase celému kolektivu, přeje Petříková Taťána