Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den dne 30.01.2021 jsem si objednala zboží u Laureawine.Při placení mě to presměrovalo na ComGate kde se mi objevilo číslo účtu na který mám peníze poslat 2600285563/2010 variabilní symbol 192489723 částka 727 kč. Peníze ve skutečnosti neodešli tam kam měli a já prosím žádám společnost ComGate Payments,a.s. o vrácení částky. Dekuji Poskočilová
|
Tweet |
Stížnost ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebitelce poskytnout součinnost s řešením problému.
Dobrý den paní Poskočilová, společnost Laureawine používá na své webové stránce naší platební bránu, přes kterou jste úspěšně provedla objednávku.
Peníze jsou připsány e-shopu Laureawine v rámci Vaší objednávky, kdy jste jako platební metodu zvolila online platbu kartou (technologicky zaštiťuje společnost ComGate payments).
Pokud máte s objednávkou problémy, je potřeba kontaktovat přímo provozovatele e-shopu, kde jste zboží zakoupila.
Hezký den, tým ComGate payments.
Hodnocení: