Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#48132Vracení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 hodin 17 minut

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2021, před 4 lety

Denisa Poskočilová

Znění stížnosti

Dobrý den dne 30.01.2021 jsem si objednala zboží u Laureawine.Při placení mě to presměrovalo na ComGate kde se mi objevilo číslo účtu na který mám peníze poslat 2600285563/2010 variabilní symbol 192489723 částka 727 kč. Peníze ve skutečnosti neodešli tam kam měli a já prosím žádám společnost ComGate Payments,a.s. o vrácení částky. Dekuji Poskočilová


Požadované řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2021 13:08, před 4 lety

Stížnost ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebitelce poskytnout součinnost s řešením problému.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.2.2021 13:19, před 4 lety

Dobrý den paní Poskočilová, společnost Laureawine používá na své webové stránce naší platební bránu, přes kterou jste úspěšně provedla objednávku.
Peníze jsou připsány e-shopu Laureawine v rámci Vaší objednávky, kdy jste jako platební metodu zvolila online platbu kartou (technologicky zaštiťuje společnost ComGate payments).
Pokud máte s objednávkou problémy, je potřeba kontaktovat přímo provozovatele e-shopu, kde jste zboží zakoupila.
Hezký den, tým ComGate payments.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.2.2021 14:07, před 4 lety


Denisa Poskočilová

Hodnocení: