Počet nahlášených stížností: | 377 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 31.1.2021 (neděle) jsem e-mailem na e-mail info@bonky.cz
(jiné rychlejší spojení jsem nenašla) zaslala oznámení o
odstoupení od smlouvy, které má všechny náležitosti. Tímto
jsem požádala o navrácení částky 297,-- Kč. Tudíž celou částku, včetně nákladů na dodání, které společnost na základě smlouvy přijala ( ustanovení §1829 ods. 1 písm a) zák. č. 89/2012Sb., občanský zákoník). Přesto mi bylo e-mailem sděleno, že objednávku
zasílají. Prosím o prošetření a trvám na odstoupení od smlouvy.
Objednávka č. 368200. Ludmila Rohlová. Další viz objednávka
a e-mail o ostoupení od smlouvy.
Odstoupení od smlouvy a navrácení částky (viz výše uvedené.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.