Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#48134Chýbajúci tovar z objednávky, nedodanie komplet objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2021, před 4 lety

Iveta Wrobel

Znění stížnosti

Dobrý deň, dnes som od Vás obdržala zásielku 25482336. Objednávala som
si bundu,ktorá mi prišla ale v zásielke chýbali šaty, ktoré som spolu
s bundou zaplatila. Objednávala som si šaty Menchie veľkosť č.2, a bundu.
Bohužiaľ neviem už č. objednávky.
Objednávka bola na meno Iveta Wrobel, Hollého ul. 854/12, 020 01 Púchov.
Celková suma, ktorú som zaplatila bola 69,02 eur, úhrada sa uskutočnila
30.12.2020.
Preto Vás prosím o zaslanie chýbajúceho tovaru/šaty/ na pôvodnú adresu, alebo vrátenie sumy za šaty.
Verím, že moju reklamáciu vybavíte a ostávam s pozdravom

Iveta Wrobel


Požadované řešení

poslať chýbajúci tovar


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2021 10:07, před 4 lety

Nebylo-li dodáno kompletní zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě dodání nové věci a není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.2.2021 10:49, před 4 lety

Dobrý den, paní Wrobel,

položky z Vaší objednávky č. 5756032823 jsou doručovány jednotlivě v několika zásilkách, abychom předešli proclení a poštovné pro Vás bylo opravdu zdarma.
Vaše zásilky byly odeslány a zbývající zboží, které Vám ještě nebylo doručeno, je stále na cestě k Vám.

Děkujeme za pochopení.

Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2021 20:17, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2021 11:56, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.