Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednávka troje ks spodních dámských kalhotek, během okamžiku se rozpáře.
Jakási Katka Flaro.cz oznámila, že záleží na tom jak s prádlem zacházím, nejen drzá, ale neprofesionální a už vůbec nerespektující záruční dobu. Nákup jsem chtěa zrušit hned, když jsem zjistila, co jsou to za společnot. Nicméně zboží se zrušit nedalo, prý je na cestě, bez dodacího listu v igelitové obálce s čínskými písmeny. Doufám, že takoví lid přestanou podnikat.
spodní prádlo
Zboží se vyměnit nedá, ale vrátit peníze, mohu zaslat foto a hlavně ať už tato společnost přestane provozovat e shop.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudní řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.