Společnost


Night Dress s.r.o.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48137Spodní prádlo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2021, před 4 lety

Simona Sedláčková

Znění stížnosti

Objednávka troje ks spodních dámských kalhotek, během okamžiku se rozpáře.
Jakási Katka Flaro.cz oznámila, že záleží na tom jak s prádlem zacházím, nejen drzá, ale neprofesionální a už vůbec nerespektující záruční dobu. Nákup jsem chtěa zrušit hned, když jsem zjistila, co jsou to za společnot. Nicméně zboží se zrušit nedalo, prý je na cestě, bez dodacího listu v igelitové obálce s čínskými písmeny. Doufám, že takoví lid přestanou podnikat.


Produkt

spodní prádlo


Požadované řešení

Zboží se vyměnit nedá, ale vrátit peníze, mohu zaslat foto a hlavně ať už tato společnost přestane provozovat e shop.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2021 12:50, před 4 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudní řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2021 23:50, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.