Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 30.10.2014,mi měl být doručen" balík do ruky ",s doručovacím číslem DR6030142545C,tentýž den mi v době 10.45 byla zaslána sms že mi dnes bude balík doručen(nebyla však uvedena přibližná hodina).Celý den jsem čekala s telefonem v ruce ,až do pozdních večerních hodin doma.Doručovací auto Česká Pošta bylo hned v protější ulici v poledních hodinách ,ale u našeho domu se nezastavilo.
Následující den mi přišla opět sms že jsem nebyla zastižena a proto si mám balík vyzvednout na poště.
Tato situace se mi nestala poprvé a v dřívějších případech jsem ji nechtěla řešit v domění že šlo o omyl.
Nedoručení balíku mě velice irituje z důvodu že neplatím nízké poštovné a také jsem čekala celý den doma a vůbec nikdo se neozval,takže úplně zbytečně.
Z mé zkušenosti a také mých známých toto nebyl první případ a proto vás žádám o prošetření ,byla bych ráda aby se tato situace neopakovala.
Děkuji Ševčíková
Žádám aby se tato situace už neopakovala ,pokud má být balík doručen do ruky,tak prosím o jeho doručení domů.
|
Tweet |
Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. V této souvislosti je vhodné podat nebo navrhnout důkaz, že se zaměstananec pošty ani nepokusil balík doručit. Děje-li se tak opakovaně, podejte současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.
Nebude-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.