Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dňa 24. januára 2021 som uhradil 13,45 eur za objednávku ochranných líšt na auto, sivej farby, 2 kusy na váš účet IBAN SK7583300000002300518740, VS 540601261, no do dnešného dňa som nedostal ani tovar ani odpoveď NA MOJU OBJEDNÁVKU. Môžete sa na to pozrieť?
ďakujem
Jozef Kuba
ochranné lišty na auto sivej farby
Aké sú možností riešenia?
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Kubo,
na Vaše jméno a částku jsme takovou objednávku bohužel nedohledali. Prosíme tedy o zaslání potvrzení o platbě, abychom mohli objednávku dohledat. Potvrzení nám můžete zaslat sem, nebo na náš email info@postovnezdarma.cz.
Děkujeme.
Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
V prílohe vám posielam výpis z môjho účtu zo Slovenskej sporiteľne ako doklad o zaplatení spomínanej čiastky.
prajem príjemný deň
Dobrý den, pane Kubo,
děkujeme za zaslání potvrzení o platbě. Vaši platbu jsme podle variabilního symbolu 540601261 v pořádku dohledali. Bohužel tento variabilní symbol je chybný a netušíme tedy k jaké objednávce si platbu přejete přiřadit. Pokud máte číslo Vaší objednávky, prosíme o jeho zaslání. Případně Vám platbu můžeme vrátit zpět na účet.
Děkujeme za informaci.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.