Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#48145Neodůvodněné a neoprávněné smazání inzerátů a fotek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2021, před 4 lety

Barbora Štenglová

Znění stížnosti

Dne 31/1 2021 mi bylo tymem Vinted ve stejnojmenné aplikaci smazáno cca 100 inzerátů na mé oblečení. Bez předchozího varování či upozornění. Jako důvod byla robotem zaslána zprava o PODEZŘENÍ z komerce. V témže upozorneni stálo, že mám svoje PODEZŘELÉ inzeráty zkontrolovat, upravit, zeditovat. V rozporu s timto sdelenim vsak byly inzeráty nedohledatelne, smazane!
Nafotit 100 veci ze vsech stran, za bileho dne kvuli svetlu, premerit je, vse zaznamenat, komunikovat se zajemci... to vse znamená desítky hodin práce. Pres den foceni, pak do noci texty. Vse prislo vnivec. Ohrazuji se vuci PODEZRENI z prekupovani veci. Nejsem zadna prekupnice. Vsechny nabizene veci jsou moje, vetsina smazanych veci je obnošených.
Tym Vinted NEUVÁDÍ nikde primy kontakt, vlastnicka struktura je velmi pochybna (od Britanie po Litvu), na vse odpovida robot a zasila nefungujici odkazy na “help podporu”, ktera ve skutečnosti NEEXISTUJE. Pote ta cas prijde zprava od robota, ze problem je vyresen. Uzivatele teto aplikace se uz bouri, dovolavaji se spravedlnosti. veci jsou jim nesmyslne matany. Vsichni marne. Ja vcera napsala 5 stiznosti vsude, kam ne to pustilo. Naprosto neprustrelne. ZADAM jedine: navraceni mych inzeratu, uchovala bych aspon fotografie a texty pro jine ucely, jde o me vlastnicitvi, prezentaci jsem venovala nekolik mesicu casu a prace a diky tomu jsem si v koronakrizi vydelala par stovek navic. Smahem mi nekdo arogantne o vse pripravi.
Jednani spravcu teto aplikace je zcela v rozporu se slusnym chovanim a ferovym pristupem.
Prece neni mozne, aby svevolne a bezduvodne mizel obsah!!! Nejsem zdaleka jedina, kdoje ze situace zoufaly. Posledni dobou “utoky” sili.
Predem dekuji za pomoc, chci jen zpet to, co mi patri...
Stenglova, na Vinted pod jmenem prahaplzen


Produkt

Bazar s obnosenym a nechtenym oblecenim, obleceni se v aplikaci Vinted řadi do kategorii Dobry, Velmi dobry, Novy bez visacky a Novy s visackou


Požadované řešení

ZADAM jedine: navraceni mych inzeratu, uchovala bych si aspon fotografie a texty pro jine ucely, jde o me vlastnicitvi, prezentaci jsem venovala nekolik mesicu casu a prace a diky tomu jsem si v koronakrizi vydelala par stovek navic. Smahem mi nekdo arogantne o vse pripravi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2021 09:42, před 4 lety

Dle bodu 4.1.1. obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit používání stránek a stanovit podmínky takového omezení (tj. částečný či úplný zákaz používat stránky), uložit různé druhy sankcí (např. varování) či blokovat přístup uživatele na stránky, a to včetně zrušení jakéhokoliv uživatelského účtu, který byl na stránkách registrován, a zakázat uživateli opětovnou registraci na stránkách za účelem jejich používání. K tomuto kroku má však společnost právo pouze v situaci, kdy jsou splněny podmínky taxativně vymezené v bodu 4.1.1.1 až 4.1.1.8 (např. jde o jednání, kterým uživatel úmyslně či vědomě na stránkách šíří nepravdivé či nesprávné informace, uráží jiné osoby nebo se chová nevhodně; zneužívá stránky tím, že maže své informace v rámci účtu, hodnocení účtu uživatele přidaná ostatními uživateli, smaže svůj celý účet a vytvoří si nový účet, případně využívá podobné metody k poskytování nepravdivých informací o svém účtu za účelem zneužívání stránek).

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek, pro které spotřebiteli smazal inzeráty.

Obchodní podmínky jsou dostupné z: https://www.vinted.cz/terms_and_conditions.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2021 23:48, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.