Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#48146Opětovné doručování cizí pošty do schránky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 22 minut

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2021, před 4 lety

Eliška Laksarová

Znění stížnosti

Včera nám byl již po několikáté doručen do schránky dopis adresovaný osobě, která v domě (resp. bytě) již velmi dlouhou dobu nebydlí a dokonce před časem zemřela. Od měsíce října se příjmení rodiny nenachází na zvonku, schránce ani dveřích a pošťačky to stále doručují defacto do cizí schránky, protože s původními majiteli nemáme vůbec žádnou spojitost.


Požadované řešení

Žádám o vyrozumění pošťačky, která roznáší poštu v lokalitě Plzeň-Lobzy, aby tohoto jednání zanechala, neboť nás to velmi obtěžuje. Navíc se jedná pouze o dopisy z marketingu či takového typu a vím, že povinností pošťačky je v případě nenalezení jména v domě či zadání špatné adresy dopis odnést zpět na poštu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2021 09:34, před 4 lety

Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.